2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خریدSibelius 5/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 122
بازديد ديروز : 95
كل بازديدها : 597674

دیگر امکانات


برای خرید پستی خریدSibelius 5/اورجینال رو دکمه زیر کلیک کنید(ابتدا خریدSibelius 5/اورجینال را تحویل بگیرید سپس وجه آنرا درب منزل بپردازید)

برای توضیحات کامل خریدSibelius 5/اورجینال و رفتن به صفحه اصلی محصول در ایران مارکت رو دکمه زیر کلیک کنید


توضیحات محصول :


قویترین نرم افزار نت نویسی موسیقی

نسخه کامل در یک DVD

آخرین ورژن از این نرم افزار میباشد. این نرم افزار قدرتمند جهت ساخت موسیقی و نت نویسی و تنظیم مورد استفاده قرار می گیرد. در این نسخه با استفاده از پلاگین های موجود و سازهای مختلف ارکستر میتوان نت های ویرایش شده را به صدا تبدیل کرد و با فرمت های گوناگون ذخیره نمود.(همانند کیوبیس ،اف ال استودیو و …) همچنین قابلیت نصب VST پلاگین را نیز داراست.

لازم به ذکر است وجود نرم افزار Photo Score نیز در این پکیج این امکان را به شما میدهد تا با اسکن کردن نت(اسکن از روی کاغذ یا کتب) توسط اسکنر در کوتاهترین زمان از آن یک فایل میدی تهیه کنید و در نرم افزار های مختلف روی آن کار کنید.

قیمت اصلی این نرم افزار در سایت ۴۸۹٫۹۹ دلار آمریکا می باشد

برای خرید (خریدSibelius 5/اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو الی سه روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید