صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش بافتنی دو میل/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 36
بازديد ديروز : 42
كل بازديدها : 597389

دیگر امکانات


برای خرید پستی آموزش بافتنی دو میل/اورجینال رو دکمه زیر کلیک کنید(ابتدا آموزش بافتنی دو میل/اورجینال را تحویل بگیرید سپس وجه آنرا درب منزل بپردازید)

برای توضیحات کامل آموزش بافتنی دو میل/اورجینال و رفتن به صفحه اصلی محصول در ایران مارکت رو دکمه زیر کلیک کنید


توضیحات محصول :


آیا تاکنون آرزو داشته اید برای عزیزانتان چیزی ببافید؟

آیا همیشه با حسرت به افرادی که بافته های زیبا می بافتند نگاه می کردید ؟

امروز شما هم می توانید یکی از آنها باشید

دست طلایی خانواده شوید!

با این محصول فوق العاده فقط در چند دقیقه به یک بافنده حرفه‌ای تبدیل شوید
بدون نیاز به هزینه‌های اضافی به راحتی با کمترین هزینه و در منزل بافتنی انجام دهید

بافتنی یک دهه است که مورد توجه همه قرار گرفته است و دید بسیار جدیدی در زندگی و الگوهای بافندگی به وجود آورده است .این آموزش به شما چگونگی بافتن طرح ها و الگوها را نشان می دهد با این الگو ها شما می توانید هر چیزی را از راه ساده تا حرفه‌ای را خلق کنید این مجموعه برای استفاده تمام سنین تهیه شده است. اگر مبتدی هستید بهتر است کار را با آموزش‌های پایه‌ای شروع کنید.

برخی از خانم ‌ها برای مهمانی به سراغ انواع مدل‌های بافتنی می ‌روند. بافتنی ها تنوع بسیار زیادی دارد و به سبک ‌های گوناگونی به هم‌ بافته می شود، نمی‌ توان مدل بافت خاصی را توصیه کرد چون هر بافتنی به یک چهره می ‌آید.شما می ‌توانید به سلیقه ی خودتان هر نوع لباس یا کلاهی را ببافید.

بعد از انتخاب مدل مورد نظر خود با آموزشی ساده بافتنی خود را به راحتی ببافید
شماره مجوز: 155/063194

برای خرید (آموزش بافتنی دو میل/اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو الی سه روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید