صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش کاراته/2DVD/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 90
بازديد ديروز : 385
كل بازديدها : 596082

دیگر امکانات


برای خرید پستی آموزش کاراته/2DVD/اورجینال رو دکمه زیر کلیک کنید(ابتدا آموزش کاراته/2DVD/اورجینال را تحویل بگیرید سپس وجه آنرا درب منزل بپردازید)

برای توضیحات کامل آموزش کاراته/2DVD/اورجینال و رفتن به صفحه اصلی محصول در ایران مارکت رو دکمه زیر کلیک کنید


توضیحات محصول :


آموزش قدم به قدم کاراته
انجام ضربات کاراته
حمله ها و دفاع ها
تکنیک های برتر در کاراته
تکنیک های نگفته و سری
آموزش شکست دادن مهاجم
اموزش سوکی و مواشی به صورت اصولی
نحوه زدن ضربات محکم
بصورت مالتی مدیا و حرفه ای
آموزش بیش از چندین ساعت فیلم تصویری
کیوکوشین کاراته توسط (سوسای ماسوتاتسو اویاما) در سال 1955، اختراع گردید. این سبک از هنرهای رزمی، نوعی از کاراته محسوب می شود که بر آموزش های جسمانی بسیار قوی و به ویژه کومیته (Kumite) و تمشیواری (Tameshiwari) تأکید دارد.
در این سبک، فنون کاتا، کیهون، دفاع شخصی و استفاده از سلاح هم دیده می شود. استفاده از حرکات دایره ای در هنگام کاربرد فنون، سبک کیوکوشین کاراته را از سبک های سنتی کاراته که تنها بر روی حرکات خطی ساده بنا نهاده شده اند، متمایز می کند.
در کیوکوشین کای کاراته، برخوردها بسیار سریع و نیرومند است و تمامی اعضای بدن به نوعی در حملات و دفاع مشارکت دارند. یک کیوکوشین کاراته کای واقعی بر این باور است که این برخوردها برای پرورش روح و جسم او ضرورت دارند و بدینوسیله وی آماده مقابله با هر گونه پیشامد غیرمنتظره و جدی می باشد.
کیوکوشین کای یکی از سبکهای کاراته است و برای کاستن مقاومت حریف، تکنیکها به طور متوالی اجرا میشود. این سبک تأکید زیادی بر روی تمرینات تنفسی و استقامتی دارد.از اینرو هنرجوی کیوکوشین بعد از سالها تمرینات مکرر دارای اندامی ورزیده می گردد . در سبک کیوکوشین تکیه اصلی بر حفظ سلامتی جسمی و روحی حریف است در مبارزات کیوکوشین و اساسا در فلسفه آن پیروزی به هر قیمتی بر حیرف مقابل معنی ندارد در مبارزات کیوکوشین دو حریف رودررو به چشمان یکدیگر مینگرند و شجاعت و شهامت و دلیری را به هم منتقل میکنند اگر حریف به زمین بخورد حیرف دیگر به وی احترام گذاشته عقب می نشیند در فلسفه متعالی کیوکوشین هدف غائی تناوری جسم برای رسیدن به مکارم عالیه اخلاقی است و به هیچ روی خشونت در سبک کیوکوشین وجود ندارد اساسا خشونت و کیوکوشن در تقابلند نه در تعامل مثل اینست که بگوئیم رفتیم کوه شنا کردیم . کیو کوشین نه تنها خشن نیست بلکه روحیه لطافت .افتادگی و بزرگ منشی را در هنرجو پرورش می دهد دوجوی مرکزی این سبک هونبو نام دارد و در سال ۱۹۶۱ توسط اویاما در توکیو افتتاح شد.بعد از فوت اویاما افراد زیادی مدعی رهبری سازمان شدند که از آن میان کانچو یوشیکازو ماتسوشیما به واسطه منش و کردار والایش از سوی غالب نمایندگان بعنوان رهبر جدید سازمان پذیرفته گردید.
مجوز:215-6835185
***ارسال سریع به سراسر کشور***
از زمان تحویل بسته ها به مامور پست ، 2 الی 3 روز برای پست پیشتاز و 5 الی 7 روز برای پست سفارشی زمان لازم است تا بسته پستی به دست شما برسد ( روز های تعطیل را به تاخیر بالا اضافه کنید)
کلیه محصولات این فروشگاه دارای خدمات پشتیبانی میباشد .

برای خرید (آموزش کاراته/2DVD/اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو الی سه روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید