صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش پارکور در ایران( Parkour )اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 130
بازديد ديروز : 385
كل بازديدها : 596122

دیگر امکانات


برای خرید پستی آموزش پارکور در ایران( Parkour )اورجینال رو دکمه زیر کلیک کنید(ابتدا آموزش پارکور در ایران( Parkour )اورجینال را تحویل بگیرید سپس وجه آنرا درب منزل بپردازید)

برای توضیحات کامل آموزش پارکور در ایران( Parkour )اورجینال و رفتن به صفحه اصلی محصول در ایران مارکت رو دکمه زیر کلیک کنید


توضیحات محصول :



آموزش پارکور Parkour اورجینال


آموزش حرفه ای ورزش پارکور
توسط گروه های معروف دنیا
Parkour Learning
شامل 1 دی وی دی


تاریخچه پارکور
پارکور از قدیم و زمانی که انسان نیاز به شکار کردن و شکار نشدن داشت وجود داشته است اما جرقه های پارکور به معنی امروزی توسط یک سرباز فرانسوی جنگ ویتنام به نام ریموند بل (Raymond Belle) زده شد. او در جنگ نیاز به هنری برای تعقیب و فرار ، امداد و نجات داشت. او از جمله آتش نشان های دلیر نیز بود و چندین ماموریت بسیار خطرناک را انجام داده بود. حدودآ ۲۸ سال پیش در یکی از روستاهای اطراف فرانسه پسر ریموند ، دیوید بل (David Belle) بعضی از این حرکات پدر خود را با بازی های کودکانه با دوستانش آمیخته بود. وقتی بزرگتر شدند روی این هنر کار کردند و آن را به این شکل امروزی تبدیل کردند. در اصل پدران این رشته دیوید بل و سباستین فوکان (Sebastian Foucan) هستند.
بعد از مدتی بین سباستین فوکن و دیوید بل اختلافاتی بر سر عقاید مختلف بوجود آمد که منجر به تقسیم شدن این رشته به دو بخش متفاوت شد. سباستین معتقد بود که در پارکور باید کمی حرکات نمایشی و خلاقانه و زیبا وجود داشته باشد ، اما دیوید می گفت زیبایی حرکات هیچ اهمیتی در پارکور ندارد. پس سباستین رشته جدیدی به نام Free Running را پایه گذاری کرد



خرید پستی آموزش حرفه ای پارکور جالب ترین ورزش دنیا Parkour Learning !

پارکور (به فرانسوی: Parkour) یا هنر حرکت کردن (به فرانسوی: l’art du déplacement) یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از تواناییهای انسان. داوید بل، بنیان گذار پارکور در فرانسه میگوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبهکردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند اینکه در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعهای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روانترین و مستقیمترین مسیر و مناسبترین حرکات است که میتواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد. «کارایی» یکی از مهم ترین مشخصههای پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریعترین باشند، بلکه باید مستقیمترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.

به کسانی که از اصول پارکور در زندگی خود بهره میبرند «تراسور» گفته میشود.
پارکور یک ورزش و هنر است ، هنر جا به جایی. برای مثال یک فرد عادی وقتی به یک ارتفاع می رسد دنبال پله برای پایین آمدن از آن می گردد اما یک پارکور کار از آن ارتفاع می پرد. یک آدم عادی وقتی به یک مانع می رسد مسیرش را عوض می کند اما یک پارکور کار آن مانع را با یکی از حرکات پارکور پشت سر می گذارد.

در این بسته آموزشی شما با انواع حرکات پارکور مانند :
Rolling , Speed vault , Cat leap , Monkey vault , Precision Jump , Turn vault , Underbar , Wall run , Tic Tac , Landing , Lazy vault , Gate Vault , Dash Vault , Revers Vault
و تعدادی حرکات دیگر آشنا خواهید شد.

لازم به ذکر است که این مجموعه توسط گروه های بزرگ پارکور در دنیا مانند The Tribe و Sebastien Foucan تهیه شده است.




»» ویژگی های این مجموعه :
کاملترین پکیج آموزشی پارکور در ایران
نسخه DVD-R زبان اصلی
قابل اجرا در کامپیوتر و سیستم ها خانگی
بسته بندی نفیس و اختصاصی
شامل 2 دی وی دی محتوی Jump London , Jump Britain و مجموعه آموزشی The Tribe همراه با کلیپ های آموزشی حرکات پارکور


توضیحات تکمیلی :
اگر بخواهیم رسمی تر توضیح دهیم پارکور یعنی رفتن از نقطه A به B در سریعترین زمان با استفاده از توانایی های بدن انسان.

پارکور در ایران ورزش جا نیفتاده ای است و خیلی ها تا حالا اسم آن را هم نشنیده اند و بدتر از آن عده ای درک نادرستی از این ورزش دارند مثلآ میگویند این ورزش برای دزد هاست که از در و دیوار بری بالا یا عده ای فکر می کنند که پارکور جنگولک بازی ، بدل کاری ، حرکات آکروباتیک ، کلکل و… این چیز هاست که همگی اشتباه و غلط محض است.

پارکور مثل سایر ورزش ها ذهن شما رو از این دنیای کثیف آزاد می کند و استرس را به شدت کاهش می دهد. به شما یاد میدهد چطور با مشکلات زندگی مبارزه کنید. چون کم کم یاد می گیرید که نباید به خاطر وجود یک مانع مسیرتان را عوض کنید. باید مانع را از سر راهتان بردارید.
پارکور در دسته ورزش های بسیار خطرناک (Extreme) قرار نمی گیرد ولی خوب ورزش خطرناکی است و باید در آن سیاست ، صبر ، خود باوری ، شجاعت و… داشته باشید که با تمرین همه اینها را بدست می اورید که در زندگی بسیار کمکتان می کند.

برای انجام تمرینات مطلوب پارکور باید کمی آمادگی بدنی (انعطاف و وزن مناسب و…) داشته باشید ولی با نداشتن اینها هم میتوانید تمرینات پارکور را در حد خودتان انجام دهید.
عده ای فکر می کنند پارکور یعنی کله خر بودن ! میگن وقتی پله هست چرا از دیوار بپریم؟ خوب وقتی می تونید توپ رو با دست بر دارید و بدوید توی دروازه حریف و توپ رو بندازید اونجا چرا انقدر جون می کنید با پا بهم پاس می دید و… ، وقتی می تونید با هلی کوپتر یا تله کابین بروید بالای کوه چرا کوه نوردی می کنید که آخرش هم از اونجا بیفتید پایین؟
پس می بینید که ذات ورزش همین است و ذات پارکور هم مثل سایر ورزش ها گذر از موانع است. ورزشکاران بخاطر علاقه ورزش می کنند لازم نیست حتمآ با دید سود و منفعت جویی به ورزش نگاه کنید.

پارکور مثل همه ورزش های دیگه دنیایی از تکنیک و فلسفه است. یک انسان عادی وقتی از ارتفاع ۴ متری بپرد بدون شک آسیب می بیند در حالی که یک پارکور کار به سادگی از آن ارتفاع می پرد بدون اینکه کوچکترین آسیبی ببیند ، او با استفاده از فنون پارکور فشار وارد بر پاها را دفع می کند و صحیح و سالم می رود.
.

با شماره مجوز: 022085-0123-6




- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

برای خرید (آموزش پارکور در ایران( Parkour )اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو الی سه روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید