صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش سامبو روسی - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 26
بازديد ديروز : 42
كل بازديدها : 597379

دیگر امکانات


برای خرید پستی آموزش سامبو روسی - اورجینال رو دکمه زیر کلیک کنید(ابتدا آموزش سامبو روسی - اورجینال را تحویل بگیرید سپس وجه آنرا درب منزل بپردازید)

برای توضیحات کامل آموزش سامبو روسی - اورجینال و رفتن به صفحه اصلی محصول در ایران مارکت رو دکمه زیر کلیک کنید


توضیحات محصول :

سامبو مخفف عبارت روسی Samaoborona bez orushia است که معادل عبارت دفاع شخصی بدون اسلحه می باشد. این هنر رزمی، یک سیستم مبارزه استفاده از دست است که در برابر دشمنان مسلح و غیرمسلح کاربرد دارد. بخش دفاع شخصی این سبک براساس حرکات بدن و ضرباتی است که توسط مشت یا لگد مبارز به دشمن نواخته می شود. در سبک سامبو، دو شیوه منحصر به فرد با نام های سامبو اسپرت یا سامبو کشتی و سامبوی جنگی وجود دارد.
سامبو ترکیبی از تکنیک های کشتی سنتی روسیه، کشتی تارتار یا کورجاگا Kurjoga، Tuvin kuresh، Yakuthopsagaj، جوجیتسو، جودو، آیکیدو و کاراته می باشد و سامبو کاران با ژاکت های سنگینی با نام کورتکاس (Kurtkas) با یکدیگر مبارزه می کنند و زمانی یک رقابت با پیروزی فردی به پایان می رسد که کشتی گیر بتواند پشت حریف خود را به زمین رسانده و یا با زور و یا پای حریف خود را به طرزی در اختیار بگیرد که رقیب از شدت درد اعلام تسلیم نماید.سامبو در دهه 1930 و بعد از جنگ بین ژاپن و روسیه و توسط افسران ارتش کشور روسیه اختراع گردید. این رشته رزمی هم اکنون در سراسر جهان شناخته شده است و طرفداران بسیاری دارد .

این مجموعه شامل 2 حلقه دی وی دی می باشد

شماره مجوز ارشاد : 69-876531-20

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

برای خرید (آموزش سامبو روسی - اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو الی سه روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید