2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بازی استقلال پرسپولیس ارجینال- لیگ- ۹۰-۹۱ دربی ۷۱

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 4
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 597417

دیگر امکانات


برای خرید پستی بازی استقلال پرسپولیس ارجینال- لیگ- ۹۰-۹۱ دربی ۷۱ رو دکمه زیر کلیک کنید(ابتدا بازی استقلال پرسپولیس ارجینال- لیگ- ۹۰-۹۱ دربی ۷۱ را تحویل بگیرید سپس وجه آنرا درب منزل بپردازید)

برای توضیحات کامل بازی استقلال پرسپولیس ارجینال- لیگ- ۹۰-۹۱ دربی ۷۱ و رفتن به صفحه اصلی محصول در ایران مارکت رو دکمه زیر کلیک کنید


توضیحات محصول :


استقلال برای سومین بار متوالی داربی تهران را برد. پرسپولیس که از ابتدای این فصل کارش را ضعیف شروع کرده بود، در داربی هم ضعیف کار کرد تا استقلال با نتیجه دو بر صفر آن‌ها را شکست دهد.
استقلال در دقیقه ۱۵ توسط فرهاد مجیدی به گل رسید. ضعف میثاق معمارزاده در دفع توپ بود که توپ برگشتی را به استقلالی‌ها رساند تا مجتبی جباری، فرهاد مجیدی را در یک موقعیت عالی قرار دهد. مجیدی هم که به راحتی این توپ‌ها را از دست نمی‌دهد، اولین گل را وارد دروازه پرسپولیس کرد.
گل دوم استقلال هم مثل گل اول از سمت چپ دفاع پرسپولیس زده شد. آرش برهانی با گذشتن از خط دفاع و دروازه‌بان پرسپولیس، پاس رو به عقب داد که مجتبی جباری با یک بغل پا دومین گل استقلال را زد.
البته پرسپولیسی‌ها خوش شانس هم بودند که فقط دو گل خوردند. تیر دروازه دو بار به کمک پرسپولیس رفت و شوت‌های مجتبی جباری و میلاد میداودی را مهار کرد تا دروازه پرسپولیس بیش از دو بار باز نشود.

این سومین پیروزی متوالی استقلال مقابل پرسپولیس است که در هر سه بازی، پرویز مظلومی سرمربی استقلال بوده.

استقلال با این برد ۱۶ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به صبا، به صدر جدول لیگ برتر رفت.

این بازی با کیفیت عالی در یک DVD تقدیم به هواداران عزیز استقلال



شماره مجوز:155/32587
ارسال سریع با گارانتی و بیمه

برای خرید (بازی استقلال پرسپولیس ارجینال- لیگ- ۹۰-۹۱ دربی ۷۱) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو الی سه روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید