صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش جیت کان دو-ارجینال (۲VCD)

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 174
بازديد ديروز : 385
كل بازديدها : 596166

دیگر امکانات


برای خرید پستی آموزش جیت کان دو-ارجینال (۲VCD) رو دکمه زیر کلیک کنید(ابتدا آموزش جیت کان دو-ارجینال (۲VCD) را تحویل بگیرید سپس وجه آنرا درب منزل بپردازید)

برای توضیحات کامل آموزش جیت کان دو-ارجینال (۲VCD) و رفتن به صفحه اصلی محصول در ایران مارکت رو دکمه زیر کلیک کنید


توضیحات محصول :

آموزش جیت کان دو

Jeet Kune Do

معرفی جیت کاندو :

جیت کان دو (Jeet KunDo) را به علت سبک عجیبش می شناسند. سابقه این روش در هنرهای رزمی طولانی است و هنری که در مراحل مختلف مبارزات توسط بروس لی، اژدهای افسانه ای هنرهای رزمی پایه ریزی گردید
جیت کان دو (به چینی: 截拳道) یکی از ورزش‌های رزمی سرزمین چین است که توسط

بروس لی، کونگ فوکار و هنرپیشه معروف سینما پایه گذاری شد.

بیشتر تکنیک‌های جیت کان دو براساس هنر رزمی وینگ چون کونگ‌فو طراحی شده‌است،

چرا که بروس لی تمرینات کلاسیک رزمی خود را در هنگ کنگ زیر نظر استاد (یپ من) استاد بزرگ این سبک انجام داده ‌بود.

فنون وینگ چون در جیت کان دو به شکلی تغییر یافته‌اند که کاربردی تر باشند و استفاده از سلاح‌های سرد نیز در آن بسیار گسترده‌تر است. بسیاری از ضربات و حرکات سایر هنرهای رزمی به‌ آن افزوده شده‌اند، به طوریکه برخی جیت ‌کان‌ دو را اولین رشته و الگوی ابتدایی هنرهای رزمی ترکیبی می‌دانند.

این رشته گاهی جون فان کونگ فو نیز نامیده می‌شود. جون فان نام چینی بروس لی است. به همین جهت در سال ۲۰۰۴ بنیاد بروس لی نام رسمی این هنر رزمی را به جون فان جیت کان دو تغییر داد.

جیتکان دو(این میراث با ارزش مرحومبروس لی) یکی از بحث برانگیزترین هنرها خصوصاً در چند ساله اخیر بوده است . امروزه افراد زیادی در سراسر دنیا به تدریس جیتکان دو مشغول هستند و سازمانهایی را هم تشکیل داده اند که از طریق آن در ظاهر بهگسترش جیت کان دو و در اغلب به تجارت و مطرح کردن نام رئیس

سازمان خود می پردازند . جای تاسف است که بروس لی فرصت پیدا نکرد تا هنر خود را به صورت سازمان یافته وکلاسیک به جهانیان عرضه کند و تنها توانست به تربیت یک نسل انگشت شمار در دهه ۶۰میلادی بپردازد .

جیت کان دو در کشور ما حال و هوایی قدری متفاوت با سایر نقاط جهان دارد ،

عنوان سبک بروس لی خود کافی است تا تعداد بسیاری از علاقه مندان به وی و هنرهای رزمی را جذب کند تا به این انگیزه که آنچه در فیلم های وی دیده اند ، فرا بگیرند خود را وقف جیت کان دو کنند .

۲ سی دی

قابل استفاده در دستگاه های پلیر خانگی و کامپیوتر

زبان انگلیسی و چینی

آموزش گام به گام و تصویری

آموزش هنر رزمی سبک جیت کان دو

ورزشی که بنیانگذار آن بروس لی می باشد

سبکی متفاوت از ورزش های رزمی که با ابتکار بروس لی شکل گرفت

جیت کان دو یک سیستم مبارزاتی و یک فلسلفه است که توسط بروس لی پایه گذاری شده است .

جیت کان دو (به چینی 截拳道) یکی از ورزش‌های رزمی سرزمین چین است که توسط بروس لی، کونگ فوکار و هنرپیشه معروف سینما پایه گذاری شد.

بیشتر تکنیک‌های جیت کان دو براساس هنر رزمی وینگ چون کونگ‌فو طراحی شده‌است، چرا که بروس لی تمرینات کلاسیک رزمی خود را در هنگ کنگ زیر نظر استاد ییپ من استاد بزرگ این سبک انجام داده‌بود.

فنون وینگ چون در جیت کان دو به شکلی تغییر یافته‌اند که کاربردی تر باشند و استفاده از سلاح‌های سرد نیز در آن بسیار گسترده‌تر است. بسیاری از ضربات و حرکات سایر هنرهای رزمی به‌آن افزوده شده‌اند، به طوریکه برخی جیت کان دو را اولین رشته و الگوی ابتدایی هنرهای رزمی ترکیبی می‌دانند.

روش استفاده از سلاح‌های سرد در جیت کان دو بر پایه هنرهای رزمی کالی و اسکریما است از همین رو این رشته جیت کان دو کالی اسکریما نیز نامیده می‌شود.

این رشته گاهی جان فان کونگ فو نیز نامیده می‌شود. جان فان حروف اول نام بروس لی در زبان چینی است. به همین جهت در سال ۲۰۰۴ بنیاد بروس لی نام رسمی این هنر رزمی را به جان فان جیت کان دو تغییر داد.

پس از سفر بروس لی از هنگ کنگ و عدم دسترسی به استاد ییپ من، او به فکر ایجاد روشی رزمی افتاد. ایده جیت کان دو در سال ۱۹۶۵ در ذهن بروس لی متولد شد. مبارزه با وان جک مان تأثیر بسزایی بر فلسفه مبارزه بروس لی گذاشت. با آن که بروس حریفش را به طرز فجیعی شکست داد، اما معتقد بود که آن مبارزه بیش تر از حد معمول طول کشیده و او نتوانسته‌است آنطور که انتظار دارد از تکنیکهای وینگ چون استفاده کند، بعلاوه او دیگر نمی‌توانست به یادگیری و تکمیل هنر رزمی وینگ چون بپردازد چون فرسخها از استادش دور بود.

او به سیستمی احتیاج داشت تا به شکوفایی هرچه بیشتر داشته‌هایش بپردازد. به همین خاطر با تاکید بر «کاربردی بودن، انعطاف پذیری، سرعت و کارآمدی» به توسعهٔ سیستم جدیدی پرداخت. او شروع به استفاده از روش‌های آموزشی متفاوتی کرد: بدنسازی برای افزایش قدرت، دویدن برای افزایش استقامت، تمرینات کششی برای انعطاف پذیری و بسیاری از روش‌های دیگر که او دائماً در حال منطبق کردن با سیستمش بود.

لی بر آنچه که «روش بی روشی» می‌نامید بسیار تاکید داشت. ایده‌ای که بیانگر رهایی از روشهای فرمالیته -همان سبکهای سنتی- بود. بروس لی احساس می‌کرد سیستمی که او «جان فان کونگ فو» (آموخته‌های بروس لی از هنرهای رزمی) نامیده‌است، محدود کننده‌است و به همین خاطر آن را به آنچه که با نام جیت کان دو توصیفش کرد، تغییر شکل داد. نامی که بعدها از مطرح کردن آن اظهار پشیمانی کرد چون از نام جیت کان دو نیز ویژگی‌های خاصی برداشت می‌شد که هر سبکی به نوبه خود ادعا می‌کند، درحالیکه ایدهٔ هنر رزمی او خروج از هر گونه عوامل محدود کننده بود.

در این آموزش مقدمه ای بر یونگ فان کیک بوکسینگ و جیت کاندو را تماشا خواهید کرد

ارسال سریع به سراسر کشور در بسته بندی شیک

شماره مجوز:155/6525412
با خرید این محصول از ما یک محصول ارزشمند سلامتی دریافت کنید

برای خرید (آموزش جیت کان دو-ارجینال (۲VCD)) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو الی سه روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید