2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دانستنیهای بیماریهای قلب - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 34
بازديد ديروز : 19
كل بازديدها : 597921

دیگر امکانات


برای خرید پستی دانستنیهای بیماریهای قلب - اورجینال رو دکمه زیر کلیک کنید(ابتدا دانستنیهای بیماریهای قلب - اورجینال را تحویل بگیرید سپس وجه آنرا درب منزل بپردازید)

برای توضیحات کامل دانستنیهای بیماریهای قلب - اورجینال و رفتن به صفحه اصلی محصول در ایران مارکت رو دکمه زیر کلیک کنید


توضیحات محصول :

دانستنیهای بیماریهای قلب


دانستنیهای بیماری های قلب و روشهای نوین درمان

- یوگا، مدیتیشن، پزشکی، تغذیه و …با توجه به اینکه قلب یکی از کارآمدترین و اصلیترین اعضای بدن محسوب می شود متخصصین قلب و عروق شما را با چگونگی عملکرد و عواملی که سلامت آن را تهدید می کنند آشنا ساخته، دلائل بروز حمله های قلبی، روشهای کنترل بیماری های قلب و عروق و چگونگی درمان را مورد بررسی قرار خواهند کرد.

- در این مجموعه روشهای جامع و نوین درمانی از جملهه:

- مشاوره های پزشکی، دارویی، تغذیه های

بهینه سازی مواد غذایی

بهره بردن از تغذیه ای سالم

تمرینات ورزشی خاص از قبیل: یوگا، مدیتیشن، ایروبیک و …

را برای بدست آوردن یک زندگی سالم مشاهده خواهید کرد. شما به این توصیه ها استرس و نگرانی را از خود دور ساخته، بر ترس از بیماری خود غلبه می کنید، سطح کیفی زندگی خود را ارتقا می بخشید که در نهایت منجر به داشتن لحظه هایی سرشار از شادی و سلامتی و اعتماد به نفس شما خواهد شد.



این مجموعه شامل 1 حلقه دی وی دی می باشد


شماره مجوز ارشاد : 23-172568-79

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

برای خرید (دانستنیهای بیماریهای قلب - اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو الی سه روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید