2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش تکنیک های فتوشاپ در عکاسی پرتره (رتوش صورت) - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 132
بازديد ديروز : 236
كل بازديدها : 601158

دیگر امکانات


برای خرید پستی آموزش تکنیک های فتوشاپ در عکاسی پرتره (رتوش صورت) - اورجینال رو دکمه زیر کلیک کنید(ابتدا آموزش تکنیک های فتوشاپ در عکاسی پرتره (رتوش صورت) - اورجینال را تحویل بگیرید سپس وجه آنرا درب منزل بپردازید)

برای توضیحات کامل آموزش تکنیک های فتوشاپ در عکاسی پرتره (رتوش صورت) - اورجینال و رفتن به صفحه اصلی محصول در ایران مارکت رو دکمه زیر کلیک کنید


توضیحات محصول :

آموزش تکنیک های فتوشاپ در عکاسی پرتره
● آموزش گام به گام، با کمک فیلم های آموزشی
● استفاده از مثال های عملی برای یادگیری بهتر
● حاوی 6 ساعت آموزش، در قالب 63 قسمت
● آموزش تکنیک های مختلف رتوش عکس

● به همراه سورس فایل های گرافیکی تمرینی



حتما میدانید که تمام عکس های حرفه ای پرتره (عکاسی چهره) باید رتوش شوند تا صورت افراد در آنها زیباتر به نظر برسد. اصلی ترین نرم افزاری که عکاسان حرفه ای برای رتوش صورت از آن استفاده میکنند، نرم افزار فتوشاپ است.



در هنگام رتوش عکس صورت، معمولا لکه ها و خال ها را حذف میکنند، چین و چروک ها را برطرف میکنند، دندان ها را سفید میکنند، پوست را پاکسازی میکنند، و چشم ها و لب ها را آرایش میکنند. اما این رتوش و بازسازی باید طوری انجام شود که کاملا طبیعی به نظر برسد.



مجموعه بی نظیر آموزش تکنیک های فتوشاپ در عکاسی پرتره (رتوش صورت) ارائه شده است. این مجموعه به صورت فیلم های آموزشی و همراه با مثال های مختلف عملی میباشد.



این دوره آموزشی شامل 13 فصل و در مجموع حاوی 63 فیلم برای آموزش تکنیک مختلف میباشد.



سرفصل های این دوره آموزشی عبارتند از:

- حذف قسمت های اضافی از اطراف عکس

- بازسازی زمینه (بک گراند) عکس

- بازسازی و ترمیم پوست

- تنظیم نور و سایه در عکس

- از بین بردن چین و چروک

- بازسازی رنگ چشم ها

- پاکسازی خطوط اطراف چشم

- آرایش چشم ها

- رتوش لب ها

- سفید کردن دندان ها

- آرایش و ترمیم مو

- اضافه کردن یا ترمیم آرایش صورت

- پاکسازی پیشرفته پوست

- کار روی اندام (چاق یا لاغر کردن)



هر کدام از این سرفصل ها حاوی چند قسمت مختلف فیلم آموزشی میباشد.



روش آموزش در این دوره، بر اساس کار و تمرین عملی همراه با مثال برای هر درس میباشد. به همین دلیل برای اینکه بتوانید خودتان هم تکنیک های آموزش داده شده را تمرین کنید، در کنار هر فیلم آموزشی سورس فایل های تمرینی آن نیز قرار داده شده است. این فایل های گرافیکی با فرمت JPG و PSD بوده و میتوانید آنها را در نرم افزار فتوشاپ باز کرده و طبق فیلم های آموزشی تمرین کنید.



هرچند این دوره آموزشی به زبان انگلیسی است، اما به دلیل اینکه تکنیک ها به صورت کاملا تصویری نمایش داده میشوند، حتی بدون آشنایی با زبان انگلیسی هم میتوانید تکنیک ها را یاد بگیرید.



این مجموعه شامل 2 حلقه دی وی دی می باشد

شماره مجوز ارشاد : 79-445687-22

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

برای خرید (آموزش تکنیک های فتوشاپ در عکاسی پرتره (رتوش صورت) - اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو الی سه روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید