2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش کامل فوتسال/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 40
بازديد ديروز : 228
كل بازديدها : 600830

دیگر امکانات


برای خرید پستی آموزش کامل فوتسال/اورجینال رو دکمه زیر کلیک کنید(ابتدا آموزش کامل فوتسال/اورجینال را تحویل بگیرید سپس وجه آنرا درب منزل بپردازید)

برای توضیحات کامل آموزش کامل فوتسال/اورجینال و رفتن به صفحه اصلی محصول در ایران مارکت رو دکمه زیر کلیک کنید


توضیحات محصول :

بهترین مجموعه آموزش فوتسال با متد کشورهای صاحب نام در رشته فوتسال مثل اسپانیا برترین تاکتیک های دفاع وحمله سیستم بازی مدرن نزدیکترین روشها برای رسیدن با دروازه حریف واصول اولیه وپیشرفته دفاعی در این مجموعه بی نظیر



ورزش فوتسال یا همان فوتبال سالنی یکی از پر طرفدارترین رشته های ورزشی در سطح دنیا میباشد که از هیجانی همچون ورزش فوتبال برخوردار است.

خرید اموزش فوتسال می تواند گامی بلند برای شما محسوب شود چرا که در کمترین زمان ممکن می توانید نکات لازم در مورد این رشته را فرا بگیرید.فوتسال دارای قوانین مربوط به خود میباشد و تا حدود زیادی با قوانین جاری در فوتبال متفاوت میباشد.

در این مجموعه آموزشی با مواردی همچون نحوه پاسکاری،دریبل زدن در فوتسال،قوانین بازی، تکنیک های فردی ،تاکتیک های تیمی،انواع سیستم های مورد استفاده در فوتسال و مواردی دیگر آشنا خواهید شد

تاکتیک یک رویداد مقطعی در چارچوب بازی است که به عنوان یک واحد عملی با ارزش و لازم درک میشود. تاکتیک طیفی از یک بازیکن است که تمام تیم را در بر می گیرد. تاکتیک هم جنبه تدافعی دارد و هم تهاجمی . شما می توانید با مشاهده سبک بازی تیم حریف تاکتیکهای خود را برای کنترل بازی سازگاری دهید. ما می توانیم تاکتیک ها را در قالب فوتسال به دو دسته تدافعی و تهاجمی تقسیم کنیم.



تاکتیک گروهی

آموزش تاکتیکهای گروهی یعنی حل مشکلات در خلال بازی با استفاده مطلوب و دقیق از زمان و فضا که می تواند بازی تدافعی یا تهاجمی را به نفع شما تغییر دهند. برتری تکنیکی و آگاهی محیطی از فضا و جهت ؛ جنبه حیاتی دارد.

تاکتیک های تیمی

استفاده از هر کدام از بازیکنان در قالب مفهوم تیمی ؛ وحدت و یکپارچگی تیمی را در حمله و دفاع به منظور رسیدن به هدف می باشد.

سیستم = اهداف بازی + بازیکنان + استراتژی + تاکتیک ها

بازی دائمی با همبازی برای گذشتن از حریف از طریق :

* حرکت ترکیبی سریع ( بازی یک ضرب )

* بازی ترکیبی یک دو اورلپ ( هم پوششی )

* دویدن سریع به جلوی توپ

* حرکتهای مورب

* چه موقه پاس بدهیم و چه موقع با توپ حرکت کنیم.

* پاس ؛ شوت و دیافت توپ در بالاترین سطح.

* سرزدن – در حالت دفاعی و تهاجمی.

* و از همه مهمتر بازی بدون توپ.



واژه FUTSAL برگرفته از لغات اسپانیایی FUTBOL به معنی فوتبال و SALL به معنی سالن می باشد.

شماره مجوز:۱۵۵/۸۹۱۳۲۱

برای خرید (آموزش کامل فوتسال/اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو الی سه روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید